sobota 6. července 2013

48th Karlovy Vary International Film Festival

Klapka a jedem!
Letos jsem asi už poosmé navštívila Mezinárodní filmový festival, konaný každoročně začátkem července v Karlových Varech. Opět jsem zde strávila příjemné tři dny plné nejen filmových zážitků. Celkem jsem viděla pět filmů. Možná Vám to bude připadat málo, ale hned první film zde mne emocionálně úplně vyždímal, že jsem byla ráda, že už mne ten den toho moc nečeká. Počasí bylo super, a i když párkrát sprchlo, tak já zrovna byla ukrytá v sále. Chtěla bych Vám ukázat můj nejpohodlnější outfit pro Vary - je jím dlouhá sukně /Camaieu/, ke které mne mamina přemluvila a já si ji nemohu vynachválit! Je úžasně praktická, a to nejenom barvou. K ní jsem zvolila tílko, přes sebe svetřík a šátek. Všechny nezbytnosti, bundička a náhradní boty a deštník se vešly do mé velké kabelky z asosu, kterou teď tahám pořád. /Taky to máte tak, že čím máte větší kabelku, tím víc zbytečností taháte?/
sladěno s červeným kobercem - jedna venkovní s vlající sukní
před Velkým sálem v Thermalu
Kdyby někoho zajímalo jaké filmy jsem viděla, tak to ráda sdělím v komentářích..
... akorát se chystám hodnotit na čsfd.
Byl jste někdo ve Varech???

3 komentáře:

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)