úterý 23. prosince 2014

Fallingforyou Porto

Nebudu chodit dlouho kolem horké kaše (musím totiž dokončit články o Portu když už jsem doma), mnozí už si možná všimli, že jsem zamilovaná. Do Portugalska, do The 1975, do muzikanta. Do nebes vzhledu cukrové vaty každé ráno a do oblak s nádechem plápolajícího ohně každý večer. Chci zpívat, chci tančit valčík na pěší zóně (to se mimochodem opravdu stalo, a byl to celkem rychlý způsob dopravy), chci běhat v dešti, chci skákat na pláži (to se kvůli fotkám stalo tolikrát až mne to přestalo bavit), chci brnkat do strun a chci znova usednout k pianu. Tenhle článek je zaměřený na dva smysly: zrak a sluch. Prohlédněte si mé zachycení všedních podzimních dnů v Portu a pusťte si písničku. A že jsou ty Vánoce, tak budu ráda když se vrátíte a necháte mi tady komentář :-*
někdy prší..
.. někdy prší několik dní v kuse
láska na první pohled
nechtěla se vejít na fotku.. Casa da musica
a nechtěla se nechat ani nakreslit.. pokus číslo 4785269
když vám v noci ujede metro a potkáte automat na jídlo
čokoládová vzpruha v nemocnic
abyste neřekli, že jim jen junk food xD a učení k tomu
podzim v Portu
... o pár dní později
doběhla jsem si na nákupy
a doběhla jsem si vyfotit grafitti
♥♥♥  with love ♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)