neděle 12. května 2013

Ciao bella! (aneb Milano poprvé)

Slibovala jsem Vám výlet do Itálie, tak na něj teď (po třech měsících od návratu) konečně dojde... Pojďte si se mnou dát šálek italské kávy na milánském nádraží (hned první foto) a proletíme se spolu až do Říma a zase zpět, domluveno? :-)


Letěla jsem do Milána brzy ráno (tuším přesně v šest) s nízkonákladovou společností WizzAir. Letenka vyšla velmi výhodně, navíc jsem se sbalila do přiruční tašky. Letiště nebylo v centru Milána, ale to naštěstí spravil autobus za 5euro, který mne dovezl na vlakové nádraží, kde jsem posnídala kávu a croissant a přitom pozorovala hemžení kolem.. Bylo něco po osmé hodině ranní a Italové si při spěchu do práce dopřávali svůj životabudič :-)

¨
Neměla jsem sice ani mapu, ale Duomo jsem přehlédnout nemohla :-) (Mapu jsem nakonec objevila v metru :-)) Ta stavba mne dostala.. chvíli jsem seděla na pomníku naproti a kreslila si. Potom jsem si jej obešla ze všech stran.. a abychom náhodou nezapomněli, že jsme v Miláně, tak reklamy módních značek nám to připomenou (další fotky)



Hned z náměstí vede několik více či méně odkrytých nákupních galerií. Do téhle krásně svítilo sluníčko a byla ze všech nejhonosnější s příjemnými kavárnami. Já v Miláně nakoupila jen kosmetiku - laky na nehty, stylově od společnosti KIKO Milan :-)


Já byla v Miláně první, ale kolem poledne už jsem se potkala s mými dvěma přáteli, společně jsme si dali zmrzlinu a přesunuli se do trochu vzdálenějších končin. Nenechte se mýlit sluníčkem, tento výlet jsem podnikla v únoru, proto ta čepice :-)


Nějak se nám s tou poslední fotkou setmělo, tak navrhuji dát si dnes pizzu nebo lasagne a v naší "Tour de Italy" pokračovat zas příště, jelikož v italské hlavní metropoli jsem strávila několik dní, takže je na co se těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)