středa 15. května 2013

Prázdniny v Římě

Možná už jsem tady zmiňovala, jak moc mám ráda filmy s Audrey Hepburn, a Prázdniny v Římě jsou jeden z mých nejoblíbenějších černobílých snímků vůbec (a v závěru článku uvidíte, že i v samotném Římě na něj myslí :-)) Pojďme se tedy vydat v jejích stopách... Nevím sice, kde byl ten úžasný byt Gregory Pecka, ale my do Říma dorazili vlakem, naše první kroky vedly do hostelu a odtamtud k fontáně di Trevi (a ano, abych nezapomněla - ještě předtím na zmrzlinu :-))


Ani nevím jak, ale u Pantheonu jsme byli za chvilku (a také, i když jsme nechtěli, jsme se tam dostali ještě několikrát, ale naproti měli výborné špagety a také tam bylo dokonalé papírnictví!!)



A už začínáme bloudit... ale cestou byla i moderní architektura - tudíž pěkná místa na focení.. nevím kde, ale jsme hned u řeky a pak se vydáme úplně špatným směrem :-))



A už jsme na Španělských schodech.. nevím proč, ale ve filmu mi připadaly větší.. a určitě tam nebylo tolik lidí...


se všemi nákupy zase na nějaké Piazza...
Už se blíží večer a my konečně dorazili k Forum Romanum (nebo tam někam, mám v tom zmatek a byla jsem už opravdu unavená..)


Mám i fotky Colossea zblízka, ale bylo už špatné světlo, navíc se tam ta stavba nechtěla dost dobře vejít.. takže jen takhle.


Další den objevujeme Vatikán! A já tam mimochodem objevila úžasný obchůdek se šperky z benátského skla.. takže jsem si udělala radost a podarovala i maminku.



relax na sluníčku
Bocca di verita, neboli ústa pravdy se objevily právě ve filmu a já věděla, že je musí najít.. a poslední upršený den se mi to podařilo :) 

kavárna v Miláně / květinářství / creme brule
Pantheon / oběd před Pantheonem / karneval
oběd / ústa pravdy / laky na nehty v Kiko Milan
V Milíně i v Římě bylo fajn, na chvíli se mi povedlo zapomenout na starosti všedních dní, ale poté co jsem se vrátila se najednou stalo hned několik zásadních změn, ale o tom zas třeba někdy příště (ale úplně příště, jako úplně nejdřív bude outfit. Třeba.)

Mějte se výborně a užívejte si po italsku (radši teda jen v kuchyni, než mít Itálii úplně doma ;-))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)