středa 11. září 2013

Černobílá


Na dnešek jsem měla připravený jíný článek, ale nedá mi to, nepodělit se s vámi, co se mi dnes stalo. Středy celkově mám ráda. Přes semestr chodím ve středu večer plavat a pak taky na studentské párty, středa je uprostřed týdne, takže není tak neoblíbená jako pondělí, ale ta dnešní... Začala tím, že jsem se vzbudila k ránu a nemohla pak dlouho usnout, což mělo za výsledek nechuť ke vstávání. Z té mne do reality uvedla studená sprcha, jelikož teplá voda netekla. Nádobí jsem také myla ve studené a zvládla přitom rozbít skleničku na víno, poslední ze sady (prázdnou naštěstí!!). Pak mi onemocněla fotografka a mé pražské plány padly. Přesun do mého rodného města naštěstí proběhl hladce, nicméně doprava po Plzni byla chaotická a zprávy poplašné. Že prý je na nejfrekventovanější křižovatce bomba. Prostě jedna bomba za druhou a všude policajti. Čekání za červenobílou páskou jsem vzdala a šla na kafe. Za oknem jsem pozorovala jak končí léto a uvědomila si, že věci nejsou jen černobílé a to, že nám začíná podzim už vůbec ne - ten je přece barevný!! :-) A taky je to ideální doba na nošení trenčkotu, a ten já miluju! Je to pro mě must have prvek podzimu. Jednoduchý, nadčasový, světlé barvy a nejlépe dvouřadý. A od loňského roku mám dokonce dva. Ten na fotkách je ve skutečnosti světle růžový a pořídila jsem ho před pár lety v second-handu. A ten druhý... o tom zase jindy ;-)

A jaký je váš nejoblíbenější podzimní kousek?

♥♥♥  with love ♥♥♥

6 komentářů:

  1. Skvelé fotky a si veľmi pekná :) Tiež milujem trenčkot na jeseň <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky :) S trenčem souhlasím, také ho na podzim ráda nosím a když ještě není až tak moc zima, tak mám ráda i ponča :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! trenčkot je klasika, třeba jednou dám 800 E za Burberry :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. to sú nádherné fotky!
    ach, zamilovala som sa do nich!
    a tebe to veľmi pristane na nich!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. krasne fotky sekne ti to! Ja mam starsne rada klobuciky!

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. už to neni co to bylo, za mlada si bejvala hubeněnjší....

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)