úterý 22. října 2013

Kousek Francie

triko edc by esprit / sukně Miso / boty ara / punčochy F&F / podkolenky orsay
Dnes bych vás chtěla pozvat na jedno. Na jedno kafe myslím. Na jedno kouzelné místo. Jedná se o kavárničku přímo na náměstí naší západočeské metropole. Ovšem bylo to místo, kterého jsem si dlouho nevšimla, ani přes jeho nádherně růžový rám vstupních dveří. Zavedl mne sem přítel na snídani. To bylo celkem vtipné, jelikož jsme se zrovna stěhovali a já už měla vše odstěhované, včetně dioptrických brýlí.. a co se nestalo - začaly mne v očích dráždit kontaktní čočky, takže jsem jeden den byla celkem slepá (mám poměrně dost dioptrií) a šli jsme se poprvé nasnídat právě sem. Jde o kavárnu, kde nejsou na stolech lístky, ale vybíráte přímo u pultu, já ale viděla většinu dobrot jen v obrysech, za to jsem cítila vůni pečiva. Tehdy jsem zvolila borůvkový koláč, to si pamatuji úplně přesně. A seděli jsme v patře. Od té doby jsem v téhle příjemné kavárničce byla ještě několikrát a zjistila, že je to tam opravdu útulné a mají velký výběr dobrot. Vynikající jsou tam slané koláče, vždy alespoň deset druhů, nebo pak sladké koláče, kterých mají přibližně stejný počet. Žádné krémové zákusky, ale chutné, čerstvě upečené dobroty. V době oběda navíc můžete na zahřátí zvolit polévku, každý den jsou dva různé druhy. Dnes jsem měla rajčatovou s řapíkatým celerem a olizovala jsem se až za ušima!  naštěstí na fotkách to nepoznáte ;-)  Interiér je krásně vymalován, posedět můžete v přízemí nebo v patře, nechybí zde kovové prvky a pohodlná křesílka. Ještě doplním, že tato má oáza klidu se jmenuje La Tartalette a vy se můžete kouknout třeba na jejich facebook.

Vím, že většina z vás k nám asi kvůli francouzskému koláči nepřijede, ale já ráda objevuji nová místa, kde se dá dobře posedět a vychutnat si zážitek /orgasmus/ z jídla. A kdyby vám to nestačilo, tak jsem vám vyfotila i outfit, omluvte ovšem prosím kvalitu fotek, dovnitř prosvítaly sluneční paprsky /za což se vlastně neomlouvám, tím krásnější atmosféra tam panovala/

A kde jste se naposledy dobře najedli vy?
Uvítám vaše tipy!

♥♥♥  with love ♥♥♥




2 komentáře:

  1. Krásně to tam vypadá, už bych se tam měla konečně vypravit. :)
    Ty podkolenky ti moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)