čtvrtek 17. července 2014

49th Karlovy Vary International Film Festival

Že jsem fanoušek filmu jste doufám poznali už z minulého postu, znalci třeba i z názvu blogu. Já se za žádného odborníka na filmy nepovažuji, nicméně filmy jsou moje vášeň (nebo slabost?), stejně jako knížky, kabelky a laky na nehty. Je tedy asi jasné, jak trávím první týden v červenci. Festival v Karlových Varech je pro mě každoroční nutnost, letos to navíc byl jediný světlý bod léta plného zkoušek a praxe. Dohromady jsem zde strávila čtyři dny, slunečné i propršené, nachodila po kolonádě několik kilometrů, teplé prameny mne nechávaly chladnou, teplé lázeňské oplatky naopak, stejně tak vitríny luxusních butiků, jednou se dokonce stalo, že jsem brzy ráno cestou do Puppu snídala a kochala se šperky Swarovski. Viděla jsem celkem deset filmů, barevných i černobílých, krutých i vtipných, většinu zahraničních a jeden český. Třetina těch filmů byla o závislostech, drogách, ve dvou filmech bylo víc mrtvol než v Dexterovi, v dalším neváhal zabíjet teenager, jinde naopak teenageři jen chlastali (ruský film..), v české Díře u Hanušovic padlo víc sprostých slov, než řekne celé naše rodina za rok a nespasí to ani polský příběh o mladé jeptišce. Tak teda nevím, co tenhle výběr o mně vypovídá, co vypovídá o dnešní společnosti. Nedokážu vybrat jeden nejlepší, ale většina těch snímků byla hodně emotivní a s odstupem času se o nich možná ještě rozepíšu tady

Jezdíte na festivaly?
Kdo Vary nestihl, nemusí smutnit, ozvěny festivalu probíhají v kině světozor a aero, kde jsem včera do sbírky festivalových filmů přidala další - a sice vědeckou romantiku I origins.

♥♥♥  with love ♥♥♥

5 komentářů:

  1. Moc pěkná sukně! Škoa, že jsme se nepotkaly.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. nejazdím, aj keď by som nesmierne rada :/.
    inak, na fotke s 2. outfitom ti to nesmierne pristane!!! ako klobúk dole, krásna sukňa! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. to muselo byt super :)
    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :))) ... Škoda, že jsem se tam nemohla jak dostat :X
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, v té dlouhé sukni jsi pořádná kočka! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)