sobota 28. listopadu 2015

home inspo: work space

Přemýšlela jsem nad tím, jak bych charakterizovala svůj styl. Jsem minimalista? Perfekcionista? Puntíčkář? /to rozhodně ne, slušně řečeno se vyznám v chaosu/ Nejsem stoprocentně ani vyznavač černé, i když i na tom pracuji. Je mi blízký skandinávský styl, ale řekněme s ozdobnými prvky. Ráda vyzkoušené rituály něčím doplňuji, nebo naopak rozbíjím. A co se barev týče, tak v interiéru miluji bílou. /a né, nemá to nic společného s nemocnicí/ Bílou v kombinaci se světlým dřevem. /i když na podlaze v pokoji mám dřevo naopak tmavé a hrozně moc si tuhle volbu pochvaluji/ Mám ráda světlé prostory, polootevřené, a aby do nich pokud možno proudilo co nejvíce světla zvenku, okna bych nejraději nechávala bez záclon, ale v zástavbě (ono asi ani v paneláku) to úplně nejde. Tenhle článek je inspirační (i pro mne) a jelikož mám na pinterestu vybráno hrozně moc snových interiérů, tak jsem se rozhodla to trochu tématicky rozdělit a mrknout dnes na work space - pracovní kout, kde každý trávíme docela dost času - pokud teda zrovna nemám (jako dnes) bed office.
Líbí se mi, když je kolem pracovní plochy inspirativní kreativní prostor, klidně úplně nabourávající světlé stěny - ať už je to zarámovaný obraz, novinové výstřižky, polaroidy, skicy nebo pohledy. Sama mám magneticky připnuté pohledy od mých blízkých a ráda je mám na očích. Papír je pro mne hrozně důležitý prvek. Dalším je plast. Nerada piji z plastových lahví, ale tyhle plastové židle jsou k pracovnímu stolu klasika, sama mám růžovou z ikei, pro kterou bych ráda tohle menší diy:
Osvětlení je zásadní pro práci u stolu (taky vám přijde nesmyslné, jak jde u třetí fotky světlo zprava?), proto menší vylepšení plánuji i pro svou stolní lampu, a sice bych ji chtěla ladit do zlaté či mosazné barvy. Dostáváme se k tomu, že mne dále fascinuje kov, nejen populární kovově měděné hrnky, ale i kovové pořadače a odkládací prostory.
Ehm, podle fotek to může vypadat, že se mi líbí spíš barevné, zlaté a třpytivé věci, ale nebojte - dávkuji to v malém množství, snažím se zachovávat koncept a účel dané místnosti, nenarušovat její kouzlo (vysoké stropy, vysoká okna) a stejně jako při nákupu oblečení dbám na praktičnost. /to ale nic nemění na tom, že tyhle polštáře jsou krásný - takže příště polštáře a zeleň/
♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)