sobota 24. října 2015

¿A ti te gusta design? - claro.

/líbí se ti design? - jasně./
Jasně. Jasně, že mně se taky líbí design, navíc pokud je moderní, přírodní a tvořený mladými kreativními lidmi, které poznáte osobně. Má pak svůj příběh a své kouzlo. Přesně takový pocit mám z pozvání do showroomu claro., který včera otevřel své dveře na Národní 27 v Praze. Sešlo se nás zde několik blogerek a tým claro., abychom za tlumených světel a v oáze klidu posnídaly (-y protože to byl babinec - v dobrém slova smyslu) a popovídaly si nejen o designu, ale třeba i o cestování. Což je vám jasné, že se mně líbilo nejvíc. Nejvíc se mi tedy líbilo použití přírodních materiálů, na to já prostě slyším. A pokud někdo řekne korek z Portugalska, tak se rozhlížím jak Pavlovův pes (jen ta slina mi chybí). Slyším i na ruský jasan a beton z Hong Kongu, ale jak vidíte na poslední fotce, tak korek prostě vede, jen je tady několik doplňujících otázek -tmavý? -světlý? -a barva kabelu? claro. je prostě variabilní a má nerozhodná povaha je v pasti. A teď už pojďme mrknout, o čem tady celou dobu básním.
tahle úžasná instalace s lampou z jednoho kusu dřeva ve mně hrozně moc evokovala
laboratoř ticha z českého pavilonu na expo v Miláně
zde vidíte, že né nadarmo se říká "pod světlem největší tma" - takhle to dopadne
 když zrcadlovku necháte doma. ehm.
Není náhodou, že se otevření konalo zrovna při designbloku, ale tenhle showroom není jen jednorázový výkřik do ticha (ve spojení se světlem spíše záblesk do tmy), ale bude tady pro vás svítit i v dalších týdnech, a věřím, že se mu se svou hravostí, nápaditostí a variabilitou bude dařit. Mluví se zde sice o designovém butiku, ale ceny jsou velmi dostupné. Osobně zvažuji jak korek visící, tak jeho stolní variantu, které ovšem konkuruje ještě jiná dřevěná kráska
Děkuji Terezce za pozvání, představení značky a také designérce Lucii za velmi milé popovídání.

A jak se design (lamp) líbí vám?
♥♥♥

P.S. čekám připomínky k názvu, jelikož semestr v Portugalsku kompletně vymazal mou šestiletou znalost španělštiny a tahle věta mi prostě jen tak naskočila. Ale nebojte, po studiích si splním svůj sen s Barcelonou a všechno bude zase v rovnováze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře!! :)